MaRoS's E46 M3
Re: MaRoS's E46 M3
u nas jest w V-techu hamownia 4x4 gdzie przednie rolki napedzane sa pasami, mozna hamowac kazde BMW.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: pn sty 21, 2008 20:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
Maros czy z motorem wszystko ok? Znajomy leciał za Tobą wczoraj czy przedwczoraj po ursynowie i zauważył niepokojące objawy przy odejmowaniu nogi z gazu 

- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
Jesteś pewien, że to byłem ja? Bo auto stoi w warsztacie od tygodnia 
Musze pogadać z mechanikiem

Musze pogadać z mechanikiem

-
- Posty: 25
- Rejestracja: pn sty 21, 2008 20:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
No to chyba muszą śmigać dwie M-ki w Twoim kolorze na blachach WN po ursynowie. 

Re: MaRoS's E46 M3
Maros mógłbyś zdradzić ile ci wyszło na hamowni? Bo w innym wątku pisałeś tak jakbyś nie miał 500.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
W sumie to nie wiem czemu tu nie dałem wykresu...


Re: MaRoS's E46 M3
Fiu, fiu... konkret!
Re: MaRoS's E46 M3
MaRoS, w porównaniu do wykresu ESS, moc ci zaczyna spadać dużo wcześniej. Może już wówczas była mała nieszczelność która po prostu się później pogłębiła?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
Nie, to jest osiągnięcie maksymalnej wydajności tego kompresora.
Była też teoria, że EGT robi się za duże i komp cofa zapłon, ale teraz jestem pewien, że to to pierwsze, bo ESS wkleił gdzieś wykres o identycznym przebiegu krzywych.
Była też teoria, że EGT robi się za duże i komp cofa zapłon, ale teraz jestem pewien, że to to pierwsze, bo ESS wkleił gdzieś wykres o identycznym przebiegu krzywych.
Re: MaRoS's E46 M3
Wybacz, ale nie do końca rozumiem. Masz na myśli że przestaje dawać już większego ciśnienia czy wytwarza już za duże opory?MaRoS pisze:to jest osiągnięcie maksymalnej wydajności tego kompresora.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
Poprostu więcej już nie dmuchnie
Re: MaRoS's E46 M3
Czy z autkiem coś się dzieje?? jakieś nowe mody??
bo chyba były... 



- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MaRoS's E46 M3
Były, ale auto jeszcze nie jest skończone. Jeździ już, ale tak samo jak przed modami. Jak będzie jeździło szybciej (a będzie za ok miesiąc) to wszystko opisze 
